季浥

bilibili-_季浥

自作应援曲,应宝宝们要求特把mv单独发上来。

 

音频版本链接: https://pan.baidu.com/s/1midWXhI 密码: cm3k

  

为了方便爪机党,在评论处也放了链接~



【歌词】

May 20th

           词/曲/演唱:季浥


Sunday morning

星期日早晨

May and twentieth

那是5月20日

I met the boythrough the aisle

我路过走廊时 遇见了那个男孩

Smile with dimples

他笑起来有一对梨涡

Just like a fallenangel

像坠入人间的天使

I wanna be close

我不由自主地想靠近

But afraid tooclose to touch you

却担心我的触碰惊吓了你

 

My lovely dancingfairy

我可爱的舞蹈精灵啊

I’m really tiredof pretending

我已疲于继续伪装自己

How can I livewithout your notice

没有你的关注我该如何自处

awake or asleep

不论是在现实还是梦境

 

So baby don’t beout of my sight

所以亲爱的答应我 请不要走出我的视线好吗

I fear to lose youin a blink of en eye

我多么害怕在转瞬之间将你弄丢啊

tied our sleeves  side by side

把衣袖系紧 并肩而行吧

just like I wereholding you extremely tight

就像我牢牢牵着你的手 永不放开

 


Sunday morning

星期日早晨

May and twentieth

那是5月20日

I saw my beauty withamorous eyes

我遇见了我的美人 他目若桃花

How to describe him

该怎么形容他呢

my fancy sunny boy

我阳光般绮丽的男孩

He’s aggressivebut always follow me

他那么好胜 却唯独对我处处包容

 

My clingy canineteeth

我粘人的小虎牙啊

I know yourpartiality

我知道你对我的偏爱

sorry to be shyand avoid

抱歉总是因为顾忌而把你推开

Hard to face myinner think

我只是不敢正视自己的内心罢了

 

Confession balloonis ready

告白气球就要起飞了

Make an Icelandtravel with me

和我一起去冰岛旅行吧

You write down themelody   I’ll dance for it

你写下旋律  让我来为它编舞

Perfect match    what a perfect match

天生一对  我们天生一对

 

Standing togetherthrough the thick and thin

No matter howtough it is

不论前路艰险  我们同舟共济

 

I’ll open my heartand tell you everything

Everythingeverthying

我们敞开心扉 无话不谈

 

(当我的笑灿烂像阳光

  当我的梦做得够漂亮

  全世界才为我鼓掌

  只有你担心我受伤

  全世界在等我飞更高

  你却心疼我小小翅膀)

 

May and twentieth

那是5月20日

 

I love you

我爱你

 

【END】


评论(66)

热度(601)

  1. 共1人收藏了此视频
只展示最近三个月数据